Page 25 - MATIES_17
P. 25
ΜΑΤΙΕΣ
•
ΕΙ Σ ΠΥΡΟΣ Β ΕΣΤΙΚΑ ΓΕ Γ ΟΝΟΤΑ
ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΓΙ ΙΆΝΤΙΑΙΟΝ ΟΧΗ~ΙΑ διαλύσεως ύλικοϋ κατασ(ίέσεως πυρός, δηλαδη
ένόs μίγματος {\δατοι;; καί άφροίi εtς ύγρi.ιν κι.ι
Κ.\Τ~\ΣΒΕΣΕΩΣ ΠΤΡ.Κ,\ ·Ι ·ΩΝ
τάστασι..,, δrιμ ιο11ργοϋ\'tαι άμέσως 13.500 γαλλ.
Λ Ο Ν Δ 1 Ν Ο Ν : Εις τον άερολιμe,•α ά(j'ρoii, ό όποίος διαχέεται παντοii. .-\ίι-τός εί \'Ι'ιι
Σά"στεντ τοϋ 'Έσσεξ έγένοντο τελευταίως δοκι ό ρυθμός έκτοsει:σεωs ά,·α λεπτόν.
μαt τοϋ <Jlαθιrάϊντeρ», τοϋ ;τρώτου Βρετα,·νικοu
ό:,ιήματοs διi.ι τl)ν άντ ιμeτώπισι'' ;τυρκαϊων έκ •••
πτώσεως ά.εροσκσ.q;ών. Τα~ δοκιμi.ις :ιαρηκολού
θησαν έμ:ιειρογνώμονες άπό τi.ις 'Ηνωμέ\'ας Πο Εt,•αι γyωστό'' είς ολο1:ς μας οτι αί πυρκαϊαt
λιτε(α~, τι)\• Δ. Γeρμσ.νίαν, τl)ν Γαλλίαν κ.αt την των άεροπλά,•ων εl\'αι αί πλέον έ.ι"ΤιιΚίνδυνοι , έ
Σο6ιετικi\ν "Ένωση•. Το «Παθφάϊντeρ» ε1ναι Ι!να πειδή είς τaς δεsαμενi.ις τών ά.eροπλάνων ύπάρ
χουν τeράστιαι ποσότη τες 6ενζ(νης (κυζιρίνης),
οχημα όγκώδες, 35 τόννων καt άξ(ας 65.000 λιρ. αί όποίαι άνσ.φλέγονται άμέσως μe €.αιαικόλουθον
καταστρεπτικ<Χs έκρήξεις.
Κατασκευά~εται άπό κοινοϋ άιπό τάς έταιρεϊας
liσ.ϊρl)ν καt Ρέηνολντς Νlπωτον. 'Α~ποτελεί μίαν Οί\τωι;; ή μοναδική έλπlς σωτηQίαs τών έιτι-
τελείως νέαν ίδέαν eίς τόν τομέα τών πυροσβ ε 6ατων, του πλ11ρώματος άλλi.ι και του άεροπλά
στικών όχημάτων καί παρi.ι το μέγεθος καt τον
ογκΟ\' τοϋ μό\•Ον τa έλαστικά του ι!χ,ου\' UΙ/'ος \ '0\J εtναι ; \ ταχυτάτη καi. ά.ποτελεσμσ.τικη έπέμ-
δύο μέτρω,· ά\'α..ττύσσει ταχύτη τα 80 χλμ. τήν 6ασις των Π υοοσ6εστών.
ώρα,• έ\'ΤΟS 3Ιι'' καί ή άΥωτάτη ταχύτι1s του Δια τό,· λόγο,, λοιπόν αύtο'' κσ.τeσκευάσθη
ά.eρο;τλάνΟ\' ά.τό ίίφλεκτον vλ1l\' καt έτο:τοθετήθη
imερ6αί,·ει τa 96 χλμ. τήν ώρα''· Τή,, ταχύτητα εlς έ·.-α ίίκρον τοϋ τεραστ ίου άeροδρομ(ου τij;
Φραγκφούρτης, οπου οί Πνροσ6έστσ.ι πραγματιι·
αύτι)\· ά\·απτ ύσσει έ..τ'ί. όμαλοϋ έδάεrοι.:ς. u:ιως :ι.χ. :τοιοw καθημeριyώς άσκi1σεις κατασ6έσeως :ιυρ
έ:ιί διαδρόμω'· προσγειώσεως άεροδρομ(ω,,, μπιΙ· καϊi'ίς ά.eροσκα(j'ιtιν. Όκτακόσιαι σκηνοθΙ?JΤημέναι
πυρκ.αϊαt ί!.χουν πριιγματοποιηθij i!ως τώρα καί
ρεί ομωι; \'U άντ~μετωπίση καί τό πλέο '' άΥιί1ι.ι~ το tίκαυστον άεροπλάνΟ \• άντeχει άκόμη.
λΟ\> i!δαq ιις διότι ή κ(\•ησις μεταδίδεται καt ε~ Κα-τa τas άσκήσειs σ.ύti.ις δίδεται ή εύκαι ρfι.ι
τους εξ τροχούς του μέσφ κιβωτίο υ ταχυτήτων εις τους άρμοδίους τijς Π"ροσ6εστικ ίis Ύπι1ρ:1-
έλεν:,ιομένου δι' ήλεκτρισμο\i καt πε.ιτιεσμέ\•ου σίας να χρησι μοποι οw \•έσ. κατασ6eστικά και
Ιιέροι;. σωστικi.ι Πυροσ6εστικi.ι μέσα, τi.ι όποία θi.ι χρη.
σιμοποιηθοuν δι(ι τi}ν ταχείαν κατάσ6εσι'' μιίίς
ΊΙ κίνησις μ εταδίδεται ά.τfι μ(α,, δίχρονον πραγμσ.τικi'jς πυρκαϊάς: άεροπλάΥου.
ένισχυμένην μηχ,ανήν δήζελ V- 16 δυνάμεως. 635 •••
ίmτω,·. Τό <Jlαθφάϊντερ» μeταφέρει 360 γαλ.λό ){ία αi:τοκτο\•(α καt τρείς θά..,ατοι ήταy ό έ
νια άqρσϋ εί~ ύγQά'' κατάστασι'' ικαi U\•ω τών (Σu,.ιχεια εiς "J'' σελ(δα 32)
1.500 γαλλ. \iδατος. Σημα\>-τικό,· χαQακτηρ ι στικο'' ,,
εt\•α ι οτι ό ά<rρος μπορεί ..α tλ.tοξευθii καί δταν 2.)
άκόμη τό u:,ιημα εύρίσκεται έν κινήσει. Οί άρι
θμοt αύτο'ί. εΤ\'αι έντυ:τωσιακοί. άκόμη δt περισ
τότερο'' οταν συ\•ειδητοποιήση Κ(ι\•&iς: OTL δι' έ
κάστη\1 έκτοξεοομένην ποσότητα 1.500 γαλλ.